Kiegészítő vezetői erőforrás átmeneti időre vagy konkrét feladatra Az interim menedzsment olyan vezetői megoldás, amely során egy tapasztalt szakember átmenetileg átveszi egy vállalat vagy szakterület irányítását, amíg az állandó vezetőt kiválasztják, kinevezik. A vállalat életében ritkán előforduló, specifikus projekt vezetésére is alkalmazható. Az interim menedzsment célja, hogy rendkívüli, váratlan helyzetben fenntartsa az üzleti folyamatok stabilitását, azonnal pótolja a hiányzó erőforrást és szaktudást, valamint minimalizálja az átmeneti állapot kockázatait. Az interim menedzsment általában rövid távú megoldást kínál, és a menedzser azonnal munkába áll. Az interim menedzsment egyre népszerűbb megoldás a változó piaci környezetben. 30 éves vezetői tapasztalattal gyorsan kézbe vesszük a dolgokat, és megbízható megoldásokkal végig visszük a folyamatot a kitűzött célok eléréséig. Ha érdeklődik interim menedzsment szolgáltatásunk iránt, akkor töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot és mi hamarosan felvesszük önnel a kapcsolatot!

Kinek szól?

  • Középvállalatoknak
  • Nagyvállalatoknak

Mikor hasznos?

  • Rendkívüli, váratlan helyzetben
  • Gyors megoldás szükséges
  • Jelentős a kockázat
  • Hiányzik a szervezetből a kompetencia

Jellemző helyzetek:
  • Váratlan betegség, felmondás
  • Új tevékenység, üzletágindítás
  • Új működési, szervezeti modell bevezetés
  • Válságmenedzsment
  • Szervezetfejlesztési, beruházási projektvezetés

Várható eredmények

  • A betanulási idő minimális
  • Hatékony és gazdaságos megoldás
  • Erőforrást és szaktudást biztosít
  • Hozott tapasztalata beépül, megmarad
  • Minimalizálja a kockázatokat
Utelágazás